ku bahagia

ku bahagia

Khamis, 28 Mac 2013

MTQ Zon Hulu Kelang


Huhuhu....rasa utk memblog kembali lagi....

kali ni saya nak cerita sikit tentang MTQ Zon Hulu Kelang yang telah disertai oleh anak2 didik saya di sekolah...Majlis tersebut telah diadakan pada 20 Mac 2013 yg lepas...saya dan 2 org guru lain mengiringi 6 orang murid dalam acara hafazan lelaki/perempuan, tilawah lelaki/perempuan dan bercerita lelaki/perempuan...

Kami  tidak menghantar wakil nasyid kerana kelemahan guru2 di sekolah saya....kami kurang kemahiran utk melatih murid dalam acara nasyid....sedih la juga tapi nak buat mcm mana...guru yg berkemahiran dah berpindah ke sekolah lain...

Walau bagaimanapun, mungkin bukan rezeki anak2 didik saya nak menang dan meneruskan ke peringkat daerah kot....lawan2 mereka lebih hebat dan handal..tapi xkisah la...kalah atau menang tu adat bertanding...yang penting anak2 didik saya mendapat pengalaman yang berguna dan mereka boleh cuba lagi tahun depan







Tiada ulasan:

Yahoo Messenger