ku bahagia

ku bahagia

Khamis, 12 Januari 2012

Follow Up Doktor

Jadual Follow Up saya dengan doktor pakar 2 klinik di Kompleks Rawatan Harian Hospital Tengku Ampuan Rahimah Klang:

2 petang, 12 Januari (jumpa pakar ENDO)
10 pagi, 2 Februari (klinik O&G)
8 pagi, 20 April (ambil darah utk PCOS kat klinik MOPD)
2 petang, 3 Mei (temujanji dktr pakar ENDO)

banyaknya temujanji....saya tinggal di KL tapi kenapa temujanji saya di HTAR? hehe...panjang ceritanya...dipendekkan cerita, sejak thn lepas sy dapatkan rawatan di klinik pakar sakit puan O&G HTAR...dan sy dirujuk ke klinik pakar ENDO mulai Disember thn lepas...

saya sakit ape? hehe alhamdulillah setakat ni xde la sakit yg kronik...cuma sebagai langkah berjaga-jaga disebabkan sy ni seorang yang tembam lagi montel...lg1 sebab, sy sedang berusaha utk hamil...itu sebab yg utama...jadi, doakan agar usaha saya berjaya ye!!


Tiada ulasan:

Yahoo Messenger