ku bahagia

ku bahagia

Khamis, 13 Disember 2012

12.12.2008 - 12.12.2012...Ulang tahun perkahwinan yang ke-4




Alhamdulillah...
saya bersyukur pada ALLAH atas kurniaan nikmat berumahtangga...

Terima kasih ALLAH kerana menjodohkan saya dengan en. hubby...

Terima kasih wahai en. Hubby kerana menikahi saya dan menerima saya seadanya...
dikaulah teman, rakan, kawan, sahabat, kekasih dan suami terbaik yg pernah saya ada...
terima kasih kerana menjadi pelengkap hidup saya...

sesunggunya saya bersyukur dengan segala yg saya telah ada...dan saya tetap redha andainya kami masih tiada rezeki utk mempunyai zuriat

Moga ALLAH izinkan kami bercinta hingga ke syurga..moga ALLAH kurniakan kami zuriat yg soleh dan solehah




1 ulasan:

senseiisya11 berkata...

semoga beroleh apa yg dihajati...smg sentiasa bahagia..;)

Yahoo Messenger