ku bahagia

ku bahagia

Jumaat, 16 November 2012

Salam Awal Muharram 1434H

1 Muharram 1434H - Bumi Gaza bermandi darah kembali....

Sesungguhnya hati saya berasa sayu mengenangkan penderitaan dan penindasan yg dialami oleh saudara2 seagama dengan saya di sana terutamanya apabila saya melihat gambar2 kanak2 yg comel menjadi mangsa...
Sudah terlalu lama mereka ditindas....

Tatkala saya menyuap nasi ke mulut...fikiran saya melayang mengenangkan mereka...begitu juga ketika saya ketawa menonton cerita TV yg lucu...tiba2 hati menjadi hiba mengenangkan mereka yg berduka di Gaza...




Ntah kenapa kali ini perasaan sayu itu sangat mendalam....hanya doa saya panjatkan kepada ALLAH agar mereka dibantu...
Sesungguhnya ALLAH menguji mereka dengan ujian yg hebat kerana mereka adalah insan2 yg hebat....Moga ALLAH tempatkan mereka di syurga

Tiada ulasan:

Yahoo Messenger