ku bahagia

ku bahagia

Khamis, 26 Julai 2012

Kesedihan yg sukar dibendung

Ya Allah Mungkin bagiku sesuatu perkara itu baik tapi bagi Mu tidak,dan apabila aku berfkir sesuatu yang buruk tapi bagi Mu sesuatu itu baik untuk ku, engkau memilih apa yang aku sentiasa tersilap pilih, maafkan aku....Sesungguhnya Engkau  Yang Maha Mengetahui dan memilih yang terbaik untukku.


Di hari jumaat, penghulu segala hari...hati saya berasa sangat sedih....mungkin sebab saya meletakkan harapan yg tinggi ketika bertemu doktor pagi tadi...apabila diberi khabar yg menyedihkan hati ini, kekecewaan tersebut sangat sukar dibendung...

Sesungguhnya saya rasa amat bersyukur kerana dalam kesedihan ini en. Hubby sentiasa di sisi....Moga ALLAH pelihara kasih sayang en. Hubby hingga ke akhir hayat..


Tiada ulasan:

Yahoo Messenger