ku bahagia

ku bahagia

Ahad, 10 Jun 2012

Cerita Di Hari Terakhir Cuti Sekolah

Hehehe....sejak awal pagi lagi en. Hubby dah buat persiapan nak gi memancing...sebenarnya saya yg janji ngn dia...kalau dia bantu saya mengecat surau sekolah, saya akan belanja dia gi mancing kat kolam ikan pilihan hati dia...

Jadi....tepat kul 11 pagi, saya telah dipaksa rela utk ikut dia gi memancing di kolam pancing kundang, sungai buloh...dekat je ngn umah nenek saya..en. Hubby nak rasmikan penggunaan joran barunya...dalam masa setengah jam dapat la seekor ikan Pacu....oleh kerana en. Hubby mula riak n bercakap besar...maka xde dah hasil tangkapan kami di kolam tu...jadi lah dapat seekor pun..nasib baik murah je bayarannya...

Pastu en. Hubby sibuk ajak teman dia mancing di empangan batu, greenwood lak....mulanya ok je....dapat seekor talapia....pas en. Hubby riak kembali...xde dah dapat ikan sampai la dia mula boring memancing....

Dengan hasil pancingan 2ekor ikan tu...kami pun pulang segera....sampai je di rumah, ikan tu pun menjadi santapan malam kami berdua


Tiada ulasan:

Yahoo Messenger