ku bahagia

Selasa, 27 Disember 2011

Jenjalan di Port Dickson sambil tgk Tattoo

burung hantu yg kontrol hensem

Kawat senyap Navy

Pancaragam ATM

Sy n en. Hubby yg poyo

Along, angah n adik yg sgt teruja dapat mandi air laut...

Bendera 10 Briget PARA para sakura hehehe...

Sabtu, 17 DIsember 2011 - Dua hari selepas selesai kenduri doa selamat di rumah...sy, en. Hubby bersama emak, abah dan family cik ijoi pergi ke PD...tujuan utama kami nak tgk persembahan Tattoo tentera darat yg akan diadakan di PUSASDAR, PD.

Kami sewa homestay yg agak baik keadaannya tapi agak jauh dari pantai...maklumlah, last minit tempah homestay mmg la payah nak dapat yg dekat ngn pantai...namun, walaupun agak jauh, kami tetap pegi gak ke Pantai Teluk Kemang utk bermandi-manda dan naik banana boat..punya la takut masa banana boat tu melambung2 kat tengah laut...tapi puas ati sebab seronok..terima kasih kpd en. Hubby yg paksa sy naik hehe...

Pada sebelah mlmnya, kami sampai ke PUSASDAR agak lambat...jd terpaksa parking kereta agak jauh dan kami xdapat tempat duduk...hanya emak je yg duduk sebab keadaan emak yg bertongkat...walaupun kami berdiri dari awal persembahan sampai habis, namun hati kami seronok n kami wat keputusan utk tgk lagi persembahan tattoo nih utk mlm terakhir sebab persembahan malam terakhir lebih menarik...ada persembahan dari komando..

Ahad 18 Disember 2011 - Setelah sarapan, kami pergi lagi ke pantai Teluk Kemang...hehe...xpuas mandi laut..Sebelah petangnya, setelah kami pulangkan kunci homstay, kami pergi melawat pameran ATM kat tapak pameran di tepi pantai..puas amik gambar kat situ...

Sebelah mlmnya, sekali lagi kami tgk persembahan tattoo yg best tu...kali ni kami dapat tempat duduk sebab kami tiba lebih awal...pas abis persembahan, kami bergerak balik ke K.L semula...